Saturday, September 15, 2018

متن تبریک تولد دوستانه و عاشقانه

انواع جذاب ترین متن تبریک تولد دوستانه و عاشقانه 97

متن تبریک تولد ، همراه با جذاب ترین متن تبریک تولد دوست متن تبریک تولد خواهر متن تبریک تولد همسر  متن تبریک تولد رسمی متن تبریک تولد عاشقانه را برای شما عزیزان در این مجموعه از سایت روزگار قرار میدهیم  
 
متن تبریک تولد، متن تبریک تولد عاشقانه
 
وجود تو تنها هدیه گرانبهایی بود که خداوند من را لایق آن دانست
و هدیه من به تو نازنین قلب عاشقی است که فقط برای تو میتپد
عاشقانه و صادقانه دوستت دارم و سالروز تولدت را تبریک میگویم
تولدت مبارک
 
می دانم امروز بارها و بارها تولدت را تبریک گفته اند
شاید واژه های تبریک آنها را زیباتر بوده اند
اما با عشقی را که من به همراه تبریکم روانه قلب مهربانت میکنم
قابل قیاس نیست روز میلاد تو روز شکفتن غنچه های مهربانیست
با تمام وجود دوستت دارم
تولدت مبارک
 
هزاران بار خدا را شکر که چنین روزی را آفرید
تا باغ جهان نظاره گر شکفتن گلی چون تو باشد . . .
سالروز شکفتنت مبارک
 
تولدت آغاز زیباییها ست
هزاران گل یاس سپید تقدیمت میکنم
 
متن تبریک تولد، متن تبریک تولد عاشقانه
 
نمی دانم که دانستی دلیل گریه هایم را
نمی دانم که حس کردی سکوتم را
ولی دانم که می دانی من عاشق بودم و هستم
وجود ساده ات بوده که من اینگونه دل بستم
عزیزم همیشه عشق من هستی و خواهی بود
تولدت مبارک
 
می‌خواستم زیباترین کلام را برایت بنویسم
اما پنداشتم ساده نوشتن همچون ساده زیستن زیباست
تولدت مبارک
دوستت دارم
 
خوشبختی من در بودن باتو است و روز تولد تو تقدیر خوشبختی من است
تو آمدی و عمیق ترین نگاه را از میان چشمان دریایی ات به وصال قلبم نشاندی
زیباترین گلهای دنیا تقدیم به تو ، بهترین عشق دنیا
تولدت مبارک
 
عزیزم به خاطر همه آرامشی که از تو دارم خدا را شکر میگویم
به پاس تمام خوبیهایت بهترینها را برایت آرزو میکنم . . .
تولدت مبارک
 
متن تبریک تولد، متن تبریک تولد عاشقانه
 
روز تولدت اولین روز از سفر ۳۶۵ روزه توست به دور خورشید
از سفرت لذت ببر
تولدت مبارک
 
امیدوارم تمام آرزوها و رویاهای روز تولدت به حقیقت بپیوندد.
I hope all your birthday dreams and wishes come true.
 
 
نه تنها یک سال بزرگ‌تر، بلکه یک سال بهتر نیز شده‌ای.
Not just a year older, but a year better.
 
 
به امید یک سال پر تجربۀ دیگر.
Here’s to another year of experience.
 
 
متن تبریک تولد، متن تبریک تولد عاشقانه
 
روز تولد تو، فقط اولین روز در یک سفر ۳۶۵ روزۀ دیگر به دور خورشید است. از این سفر لذت ببر.
A birthday is just the first day of another 365-day journey around the sun. Enjoy the trip.
 
 
تولدت مبارک، باشد که امروز همواره یک روز بخصوص برای به یاد آوردن باشد.
Happy birthday, may this day always be a special one to remember.

باشد که بهترینِ گذشتۀ تو، بدترینِ آیندۀ تو باشد.
May the best of your past be the worst of your future.
 
ای زیباترین ترانه هستی
بدان که شب میلادت برایم ارمغان خوبیها و زیباییهاست
پس ای سرکرده خوبیها میلادت مبارک . . .

No comments:

Post a Comment