Saturday, September 15, 2018

جملات و متن دوست داشتن یواشکی

جذاب ترین جملات و متن دوست داشتن یواشکی عاشقانه دیوانه وار

متن دوست داشتن یواشکی ، همراه با جملات و متن دوست داشتن یواشکی  انواع متن دوست داشتن یواشکی دیوانه وار جدیدترین متن دوست داشتن های یواشکی دوست داشتنی , زیباترین متن در مورد دوست داشتن یواشکی, را برای شما عزیزان در این مجموعه از سایت روزگار قرار میدهیم  
 
متن دوست داشتن یواشکی، متن دوست داشتن یواشکی عاشقانه
 
صدایم کن
دلم برایِ هم آغوشیِ صمیمی‌ِ تنها یمان
برایِ نوازش
برایِ صدا کردن‌هایِ تو
برایِ حرف‌هایِ خوب
تنگ شده
صدایم کن!
دلم برایِ دوست داشتن‌هایِ بی‌ انتها
برایِ شب‌های تا صبح … بدونِ خواب
برایِ خودم
برای خودت
پنجره‌ها و مهتاب
تنگ شده
صدایم کن !
 
چه حس قشنگیه وقتی میشی مَحرمِ دل یکی ..
یکی که بهش اعتماد داری ..
بهت اعتماد داره ..
از دلتنگی هاش برات میگه ..
از دلتنگی هات براش میگی ..
آروم میشه ..
آروم میشی ..
حسی که هیچ وقت به تنفر تبدیل نمیشه ..
این حس مثل قطره های باران پاکه ..!!!!!
 
متن دوست داشتن یواشکی، متن دوست داشتن یواشکی عاشقانه

فاصله
در کویری برهوت به سوی سراب خیالاتم قدم برمی دارم.
کرکس های بی رحم به روح خسته ام حمله ور شده اند.
تشنه و در میان تنهایی
سراب خیالت را می بینم…
با صدای بغض آلودم،با نفس های سنگین وگرمم،بلند صدایت میزنم…
این سکوت وهم آلود هم جوابم را نمی دهد.
روی شن های داغ می نشینم.کمی…
کمی آب می خواهم
لب های ترک خورده ام خون آلودند.
قرمز وقطره قطره روی زمین می چکند.
عرق های پیشانی ام یک به یک لباسم را تر می کنند.
نَــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ،این سهم من نیست…
باید این فاصله ها را بردارم…
بیـــــــــــــــــــا تا صدای دست های تنهایم را امید بخشی
دلم را شاد و روحم را تازه کنی…
اگر باز هم تنهایی را سهم این روزهایم داشته باشم؛
بی تو یک روز در این فاصله ها خواهم مُرد…
 
متن دوست داشتن یواشکی، متن دوست داشتن یواشکی عاشقانه
 
  دیروز برات مسیج دادم
    فقط بدون اگه نبودی دیوونه میشدم
     وقتی شادم میام سراغ تو
                 وقتیم خیلی دلم گرفته باز میام سراغ تو
          شاید حرفی نزنم از حالم ولی شنیدن صدات بهم آرامش میده
   میدونی بی اندازه برام عزیز شدی
    پدرامم خیلی دوستت دارم
                    بااین که مال من نیستی 
                    ولی منم به نوبه خودم دوستت دارم
                      نمکیگم بیشتر ولی در حد خودم دارم باور کن
 

اون عاشق شیطنته
زیبا ترین اتفاق صبح اون موقس که
چشم باز کنی
 بین تاریکی وروشنایی
حوضور یارت روحس کنی
آهسته دستش رو لمس کنی
نفس بکشی
و با خودت بگیمن عاشق این بوی تنتم …
 
متن دوست داشتن یواشکی، متن دوست داشتن یواشکی عاشقانه

همه کس من تویی…
میخواهم فراموش کنم غمم را
 بازپناه می آورم به تو
به عشق تو
نگاه تو
سلام تو
تشنه صدایت میشوم
تشنه آغوشت
تشنه "جانم" گفتنت
که همچون قند آب میشود درقبلم
ومرا به اوج احساس می رساند
خود نمی دانی
اما همه کسم شده ای
تنها دلیل بودنم ماندنم و ادامه دادنم
توخود نمیدانی همه کسم شده ای
 

بــــــــــــــــاورکــــــــــــــــــــــن
باور کن بی تو تنهام تو نباشی سرده دنیام…
بزار آدما بدونن عاشقم عاشقی تنها…
اگه روزی بدونم تو دیگه منو نمیخوای…
اگه همه ی دنیا منو بخواد بی تو من دنیارو نمیخوام…
 
بی تو من یه بی پناهم تو قشنگ ترین پناهی…
دستامو بگیر تو دستات تو لحظه های دل بی قراری…
 
خیلی وقته که میدونم یه کسی تو لحظه هاته…
واسه ی به تو رسیدن مث یه سایه پا به پاته …
بار عشق منو نمیشه حتی رو کوهم بزاری…
 

No comments:

Post a Comment