Saturday, September 15, 2018

گلچین بهترین اس ام اس تبریک تولد

گلچین بهترین اس ام اس تبریک تولد کودکانه و عاشقانه و رسمی

اس ام اس تبریک تولد  بهانه ایست برای یادآوری اینکه به یاد کسی هستید و با ارسال اس ام اس تبریک تولد در هرنوع : تبریک تولد عاشقانه ، تبریک تولد رسمی و تبریک تولد طنز ، این پیام را به دوست و آشنای خود میرسانید که همواره به فکر او هستید و مهمترین روز زندگی او را بخاطر سپرده اید. گلچین بهترین اس ام اس تبریک تولد را به همراه عکس تبریک تولد قرار میدهیم
 
اس ام اس تبریک تولد ، پیامک تبریک تولد
 

اس ام اس تبریک تولد ، پیام تبریک تولد رسمی

 
تولد یعنی دوستت دارم از ته قلب با تمام وجود از ته احساس
 
درتمام عمرم یک بار عاشق شدم و وابسته به کسی که برای داشتنش حاضرم از تمام زیبایی های دنیا بگذرم ، نبض حیاطم بعد از عشق به خدا برای تو می تپه
تولدت مبارک
 
 
صبح گاهان که غنچه تو پدیدار شد
چشم فلک از ذوق اشک شوق ریخت و تو را در آغوش گرفت
تولدت مبارک
 
********************
 
میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن به رنجهای زندگی هم دل بست و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست. میلادتو معراج دستهای من است وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم
 
********************
 
صدای بهم خوردن بال معصوم فرشته ها می آید انگار آمدن تو نزدیکست. لمس ِبودنت مبارک
 
 
میلاد یکی کودک شکفتن گلی را ماند…
چیزی شگفت به زندگی آغاز می کند با شادی و اندکی درد……
 
********************
 
میلاد تو رو به تک تک گل های دنیا تبریک می گم ولی می دونم همشون حسودیشون میشه ,
اخه تو تنها گل باغچه قلب منی…
.
********************
 
نگاهت را قاب می گیرم. در پس آن لبخند. که به من. شور و نشاط زندگی می بخشد.
امروز روز توست… تولدت مبارک
 
********************
 
تاریخ تولد بهانه ایست تافراموش نکنی آمدنت را.
تولدت مبارک
 
 
اس ام اس تبریک تولد ، پیامک تبریک تولد
 
امیدوارم 100 سال بعد در چنین روزی کنارت کلی نوه نتیجه باشه و شمعای کیک … سالگیت رو فوت کنی و هیچی از کیکم به خودت نرسه
 
********************
 
یک تکه بلور از جنس حضور / یک یاس سپید از رنگ امید
با هرچی وفاست از سوی خدا / همه تقدیم تو باد
عزیزم امروز قشنگ ترین روز زندگیمه
تولدت مبارک
 
********************
 
قشنگ ترین تصویر عمرم عکس نازنینی از نخستین دیدن توست
خوش آهنگ عمرم ٫ یادگار دلنشین اولین خندیدن توست …
تولدت مبارک . . . دوستت دارم
 
 
اس ام اس تبریک تولد ، پیامک تبریک تولد
 
اگر باران بودم انقدر می باریدم تا غبار غم را از دلت پاک کنم اگر اشک بودم مثل باران بهاری به پایت می گریستم اگر گل بودم شاخه ای از وجودم را تقدیم وجود عزیزت میکردم اگر عشق بودم آهنگ دوست داشتن را برایت مینواختم ولی افسوس که نه بارانم نه اشک نه گل و نه عشق اما هر چه هستم دوستت دارم تولدت مبارک
 
********************
 
خدای اطلسی ها با تو باشد
پناه بی کسی ها با تو باشد
تمام لحظه های خوب یک عمر
به جز دلواپسی ها با تو باشد .
تولدت مبارک
 
********************

No comments:

Post a Comment